Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, September 22, 2006

HaRgA KerEpeK BawAnG...

Assalamualaikum...

Aiseh.. kakak aku bgtau harga kerepek bawang dah naik aaaaaa... maklumlah dah lama tak ambil stok... kalau dulu aku mmg jual dengan harga RM5.00 sebungkus, rerupanya la ni dah jadi RM6.00 sebungkus.. Serba salah lak aku dengan customer2 yg aku maklumkan 2 hari lepas yg mana harganya tak berubah...

Tapi alhamdulillah, customer aku nampaknya leh terima dengan kenaikan harga yg aku maklumkan semalam... malahan, ada juga yg menambah kuantiti pengorderan kerepek bawang.. :)

InsyaAllah, kerepek bawang yg depa order tu akan aku hantar sebelum aku setat cuti raya.. hehhe... ok...

akhir kata;
ORDERlah jgn TAk orDER!!! KErepek nih kONpeM sEDAp!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan