Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Mei 31, 2007

Tugasan demi tugasan...

Assalamualaikum...

Sebenarnya awal minggu nih aku n kengkawan yang terpilih kena dok level yang sama dengan vendor untuk memastikan target module 'pengeluaran' di genggaman kitorang.. Sebelum hari nih, tak byk fasiliti yang kitorang dpt.. Aku minta macam2 asalkan tugasan baru yang perlu dilaksanakan tiada masalah. sebab tak braper lengkap fasiliti tu, kitorang masih kukuh di tempat sendiri (level 2)...

Pagi tadi, bos baru buat meeting untuk introducekan buddy memasing... so, lepas lunch tadi, aku gagahkan diri dok aje lah kat tempat yg ditempatkan.. hampir semua fasiliti dah dpt.. aku dengan happynya dpt buat keje dengan agak lancar... sikit-sikit info diberikan, membuatkan aku hampir leka membuat keje... hehehe..

InsyaAllah, lepas nih.. aku akan cuba the best untuk pastikan one month expectation akan menjadi kenyataan.. walaupun tidak 100%, dpt dlm 75% merupakan satu improvement yang membanggakan diri aku sendiri.. InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan