Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ahad, November 04, 2007

Penyakit berjangkit?

Assalamualaikum...

Hujung minggu lepas, kakak ipar aku sekeluarga pegi jamuan hari raya kelolaan opis dia.. Abg aku tak join sebab abg aku takde kat Malaysia.. dia ditugaskan di Iran masa tuh... Balik aje dari majlis jamuan tuh, diorang sekeluarga terkena cirit birit dan muntah-muntah....

Kebetulan mak aku ada kat KL. manalah senang hati mak bilamana mendengar diorang sakit walhal abg aku takde kat sini.. dia pun stay kat umah sana so leh la tgk-tgkkan bebudak n kakak ipar aku tuh... masuk hari ke-3... mak aku pun terkena sakit cuma tak lah muntah-muntah...tapi dia tak larat betul...

Aku dengar pun tak sampai hati.. gi la sana kebetulan hubby balik dari indonesia mlm jumaat tuh.. sebelum amek hubby n lepas amek hubby kat LCCT... kitorang bermlm lah kat umah tuh.. then pepagi esoknya aku mmg ada check up... so dptlah mc.. masa tuh aku n hubby takde apa2...

dengarnya abg aku yg balik dari iran tu dah terkena cirit birit gak, walhal hanya 2 mlm je stay umah dia.. wah!!! teruk jugak keadaan dia.. sempat lah tgk dia tadi, coz dia dtg umah kakak aku kat bandar tun hussien onn.... mulanya mak aku risaukan aku.. takut2 aku pun terjangkit sama.. aku cakap buat masa nih, aku tak kena.. insyaAllah. sihatlah moganya... tup2 hari nih dah 3 kali aku kuar masuk toilet.. tak sedap gak hati nih... harap2 esok pagi. aku stabillah macam biasa.. tak penah pulak aku kuar masuk toilet selalu camnih... ish... camner erk???

1 ulasan: