Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, Jun 13, 2006

Sesat??

Assalamualaikum...

emm.. semalam, kiranya merupakan hari pertama hubby keje lepas balik dari kursus kat Jepun..
Plannya, aku balik naik lrt.. then kat stesen yg dekat dengan umah tuh.. aku berjalan lah kaki sementara menunggu drebar nih (hubby).. tup2.. jln punya jln, aku dah nak sampai umah.. n my hubby tak call or tak sampai2.. pelik jugak!!! dah nak sampai umah, tgk2 keta tarak.. so aku pun call lah insan tersayang tuh...
rupa-rupanya, dia sesat!! Aduhai... katanya dia keliru.. nak gi 'Bandar Tun Razak' atau 'Jln Tun Razak'.... alahai, kesian la plak sebab kat jln tun razak tuh.. mmg JEM punya prime time la tuh.
Aku dok usik2 hubby aku, yelah org Jepun sesat kat Mesia!! huhuhu... Nasib baiklah dia sempat sampai umah jugak lah dlm 6.30ptg...walhal b4 gi Jepun dulu.. dia leh sampai b4 5.30pm.. huhuhu...

emm.. harinih aku dah dpt spek program baru tuk buat e-matching (withdrawal)....
InsyaAllah, kena sempat buatkan jugak b4 aku diberi cuti minggu depan.. cuti tuk bersukan.. hehehhe..


Lunch tadi, my best pren Ai mengajak gi Gim kat tgkt 12.. Join aje lah.. coz tak tau nak buat apa lagi.. alang2 ada yg mengajak.. ok lah jugak!!! emm, best jugak masuk Gim.. Teringat lak kenangan bersama kengkawan (x-rumet n x-hausmet) gi Lumut masa zaman bujang dulu.. Mulalah menerai alat2 kat dlm tuh.. terasa jugaklah stamina tak byk mana.. hahaha...

4 ulasan:

  1. weiss...penat maaa... sakit sendi2 kaki malam tadi...hehehe.. smalam 1st time..tapi ter'over do'.. keh keh keh

    BalasPadam
  2. ahahah ingatkan first time apa wakakkakaka

    BalasPadam
  3. ish ish.. pk lain ke apa... hahaha... tu 1st time gi gim la... macam masa kita sama2 gi gim kat pangkor dulu tu laa...

    BalasPadam