Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, Julai 18, 2006

Main dam kat opis...

Assalamualaikum..

Kelab kat opis aku nih buat pertandingan dam haji dan dam ular… aku sajer je nak menjoinkan diri… sebab dah lama gak aku tak main indoors dengan geng2 opismate aku nih..

emm, aturan yang dibuat.. aku dijadualkan untuk main dam haji pada hari ini… dam ular, settingnya esok.. so, aku pun mulakan permainan dengan bacaan doa ‘makan’…hahaha.. yelah.. main dam haji tu kan nanti kena mkn ‘buah’ pihak lawan… hehehe…

Alhamdulillah, aku menang set pertama.. macam tak percaya jerk.. hahaha.. tapi aku tewas la plak set ke 2 dan ke-3.. hahahha.. dah ler tuh, main best of 3 lak.. so, kesimpulannya, aku kalah… hehehe.. takpe… aku tak kisah.. maklumlah..sajer suka2..

Esok, aku dijadualkan tuk main dam ular lak.. hehehe.. camner la agaknya nasib aku esok erk.. hehehhe…

1 ulasan: