Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Julai 19, 2006

Pertandingan lagi di opis...


Assalamualaikum....

Hari nih aku main dam ular.. hahahha.. punyalah lawak n geram jugak... sebab aku aje yg asyik ditelan ular dan ditendang.. adussssss.. geramnya.. hampir2 nak menang... kena telan ular plak!!! setelah baling dadu dengan 2 player lagi selama 35 minit, konpem.. aku tewas lagi.. hehehe... adus!!! sampai dah tak larat dah nak teruskan.. then ada gak yg provoke.. asyik kena tendang aje, tarik diri ajerlah... aku jawab lak tuh.. 'ish.. pantang ajal sebelum maut!! eh... pantang maut sebelum ajal..' hahhahaha... ingatkan ada peluang la nak menang sebab dah tak jauh dengan nombor 100-nombor penamat.. tup2 kak ct pulak dpt 11 mata dan akhirnya.. dia pun menang... bagus jugak... walaupun frust, tapi happy bangat....

setelah player lain untuk permainan lain pun dah tamat.. kami masih gigih melontar dadu, sekali..sorang ajk tu tukarkan dadu kitorang.. hope datanglah ong tuk cepat habis (ada pemenang)... mmglah ada pemenang, cumanya... ntahlah.. lontaran yg kami dpt tiap sorang tak de beza.. bila org pertama baling dadu dapat point 3.. org seterusnya pun dpt point 3 jugak.. dan kadang2 next person pun dpt point 3... hahaha..

perbezaan nasib aku dlm game nih, aku kena tendang (ke tempat permulaan) sebanyak 3 kali.. statistik yang boleh  aku sendiri buat.. sebab akulah yg paling byk kali kena tendang.. hahhaha... lagi satu, punyalah syok main, walaupun aku sendiri ada bawa kamera.. aku sendiri lupa nak ambil gambar.. hahhaha.. takpelah... aku tak kisah!!!

hari nih, kuar email pemberitahuan lagi... kelab nak buat 'putting golf'.. aku sajer je join.. sajer je antar nama... hilang sket tensen kat opis.. hehehhe...

4 ulasan:

  1. hmm..takde luck laa tu...sabar ajer laa.. doakan kemenangan aku dalam semi final nie... hehehe

    BalasPadam
  2. haah.. ko jugak yg leh teruskan ke pusingan yg seterusnya.. hehhee.. good luck!!

    BalasPadam
  3. la main ni mmg ikut luck aa..so seswai la GOOD LUCK tu hehe

    BalasPadam
  4. hehehe...takde rezeki aku laa nak menang... mana taknya.. hati panas giler masa main.. sorang pengadil pun tarak masa semi final.. AJK Kelab semua macam HAMPEH!!!

    BalasPadam