Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Julai 21, 2006

Lumrah manusia (PELUPA)...


Assalamualaikum...

Semalam, bila jam dah kol 2.20 ptg, aku masih dok berbincang dgn sorang staf kat opis nih pasal budget anggaran famili day opis aku nih... sambil menengok nengok koteshen salah satu hotel kat PD... tup2 aku teringat pasal meeting.... konon2nya nak pegi meetinglah... sekali, check rekod (diari meeting), rupa2 nya, meeting tu pagi tadi... wuaaaaaaaaaaa... Ya Allah... camner aku leh terlepas nih.. aduhhhhhh.. tensen aku!!! :(

3 ulasan:

  1. uikss..ko terlupa meeting aper? ish ish ish..bahaya tul... ko takde planner atas meja ek? ke ko tak tulis kat kalendar... kena wat maa..aku pun dah jadi pelupa gaks kebelakangan nie..sbb tu kalau kena panggil meeting, aku terus tulis atas planner..dan setiap pg aku make sure aku tgk dulu planner sebelum mula wat keje.. kalau tak, mmg jadi cam ko..terlepas meeting... takde orang yg ko kenal ke utk panggil ko gi meeting tu?

    BalasPadam
  2. hehe
    lenkali letak kertas tulis ada meeting! kat depan pc selit kat huruf2 kibod atau tampal depan monitor..kalo dlm planner kem slm je dari jauh kekeke

    BalasPadam
  3. OK, InsyaAllah..
    Thanx for yur nasihat...
    hehehe..

    BalasPadam