Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Ogos 02, 2006

Abg, tAhNiAh...


Assalamualaikum...

Hubby aku dapat anugerah pekerja cemerlang thn 2005.. Tahniah!!! Suka bebeno la ati nih.. maklumlah, saper yg tak suka kan.. bila hubby sendiri dpt anugerah.. lebih2 lagi anugerah pekerja cemerlang.. lagipun, dia tu keje gomen.. lagilah ramai saingannya.. tambahan pula, dia baru gak masuk gomen dlm 2 thn lebih masa tuh.. dah dpt anugerah cemerlang.. Alhamdulillah, rezeki.... adalah jugak RM nya yg dia dpt.. tu yg aku lagi suka.. sebab, dptlah aku sikit portionnya.. hehhehe... rezeki dia.. rezeki aku la jugak kan.. Alhamdulillah... walaupun, aku geram tak dpt pegi 'mengiringi' dia ke majlis tu... kiranya terubatlah ati nih bila.. dia tunjukkan cek tuh.. hehehe.. masa dia tunjukkan gambar.. ati aku nih terluka la jugak sebab dlm digi cam aku, ada gambar staf yg leh mengiringi dia n kengkawan dia yg dpt anugerah tuh.. aku mmg la tertanya tanya, naper aku tak leh gi tgk.. emmm, pujuklah ati tu sendiri... sebab aku bukan pekerja gomen??! emmm, takpelah... tgk aje la dlm gambar.. hehhehe.. emmm, kalau nak tunggu aku dpt anugerah cemerang kat opis aku nih... hahahha ntahlah erk...

Hari ini, hubby dpt jemputan ke majlis perpisahan.. Staf kat Pusat serenti rawang yg adakan... maklumlah aku nih tak de peruntukan, so aku takleh nak join diorang tuh... sabar aje laaa.. pepandailah bawa diri.. emmm... kebetulan la plak, aku dpt tambahan kojo di peptg hari nih.. yg mana amat diperlukan jumaat nih, so aku ameklah kesempatan nih tuk siapkannya..yg mana hubby aku tak de kat umah.. so leh la aku amek peluang nih tuk balik lambat n siapkan kojo nih.. tensen tu tensen gak aaaaaa coz dpt keje last minit.. dah la byk lah tuh kena buat.. tapi nak wat camner... la nih, operator tgh buat back up, so kenalah tunggu... emmmm....

emmm, hari nih dengar berita staf tempat aku keje nih dpt elaun.. hardship elaun... dengar nya dpt lah dlm 200 sebulan.. emm, backdated.. hehhehe.. alhamdulillah.. rezeki... moga murahlah rezeki aku n kengkawan sume.. InsyaAllah... dengarnya dpt dlm bln nih.. hehhehe... ujung bln nih......
InsyaAllah ACIK KAYOOOOOOOOooooOO...!!!

3 ulasan:

  1. erkk..ko stayback sampai malam ker? saper lagi yang stay? sorry laa tak dapat temankan... anyway, heharap job ko dah settle.. wat masa nie aku dah amend job aku..tapi tak dapat execute sbb input dari ko tak lengkap..esok pagi aku execute ler ek.. hehehe

    BalasPadam
  2. hamboi..yg penting rezeki masyukk..alhamdulillah..tahniah

    BalasPadam
  3. sedih la pulak.. bila dengar takde arrears.. apalahhh...
    amaun yg gred kitorg nih dpt kurang half lak tu dari gred bawahan.. aduhai...
    apa2pun, dpt tambahan tu, alhamdulillah...

    BalasPadam