Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Julai 28, 2006

Aku frust!?

Assalamualaikum...

31/7/06 n 2/08/06 nanti ada majlis special tuk hubby... aku mmglah kalau leh naklah ikut... memula tu, baguslah kononnya planning... hari nih, aku dpt tau... kedua-dua majlis tersebut adalah majlis formal hanya untuk kakitangan sahaja...

majlis 31hb tu majlis anugerah pekerja cemerlang.. ada member bgtau dulu hubby dia dpt.. so dia dpt kad invitation gi majlis tuh.. so, aku pun dah siap2 la amek cuti nak gi la kononnya.. then dpt tau macamtuh... ntahlah...ataupun.. majlis hubby aku tu takde kad invitation tak...

majlis yg 2hb tu lak, mmg aku tau majlis tuk hubby n kengkawan dia yg telah meninggalkan tugasan di pusat serenti tuh, samada dipindahkan mahupun bersara... takde plak dia crite sebelum nih...aku tau pun pasai sabtu lepas kitorang pegi sana nak amek surat2 aku..then adalah sorang staf bercerita n ada la maklumkan.. then tup2 ptg kelmarin, my hubby inform.. depa (pusat serenti) tak jemput wife hubby aku...coz takde peruntukan ke majlis tuh.. so, aku dah frust dah... tapi takpelah... then dpt lak makluman pasai majlis 31hb tu.. mmg buat aku bertambah frust...saba aje lah... :(~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan