Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Ogos 30, 2006

konon konon nya

Assalamualaikum...

emmm...akhirnya tamat sudah kursus yg perlu aku pegi bln nih.. hahaha.. pandaikah aku? boleh ke aku buat tugasan baru yg mana aku telah dihantar ke kelas kursus itu? hahhaha...

hari nih hari pertama aku masuk opis setelah semua kursus tamat tanpa mengambil cuti tambahan untuk hari ini atau jumaat ini.. hahhha.. konon2nya aku nak mengadap keje yg dah lama tak aku tgk2... InsyaAllah, tau lah apa yg perlu aku buat, cumanya hari nih mood tuk buat keje2 tu takde lagi.. hahaha... pasai.. dah lama tak masuk opis.. byk gosip yg nak dikongsi.. hahahha...

esok...31 hb Ogos 2006..merupakan hari kemerdekaan bg Mesia yg ke-49... YEs... cuti!!! hehehhe... emm, bilalah dpt aku join tgk bunga api kemerdekaan erk... tgk perarakan...emmmm...dpt ker? emm, mlm nih hubby keje.. esok, ntahlah... sebab hubby keje.. emmm, dok aje aaaa kat umah... benarnya, aku nih bukanlah org yg suka sangat berasak beramai-ramai tgk perarakan ke tgk bunga api memalam... tapi sebab aku rasa mcm aku nih dah lama tak kuar jln2... sebab hubby aku sibuk keje.. kekadang terasa gak nak memenatkan diri kuar dan join aktiviti mcm tuh.. tapi tu la nak ajak hubby, mmglah boleh tapi kesian jugak kat dia sebab sure dia penat keje..sure dia nak rehat (tido) kat umah... emmm... tgk aje la kat dlm tv kot... :|

Tiada ulasan:

Catat Ulasan