Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, November 16, 2006

Dtg Opis LewaT

Assalamualaikum..

dalam minggu nih, aku masuk opis lambat.. ikut mana yg sempat aaa.. bukan apa aku dah minta permission dari big bos tuk masuk lambat berikutan hubby aku tak sihat nih.. so, selagi hubby aku mc sebab kena 'chicken pox'.. kiranya aku leh masuk lambat aaa..

tujuan asalnya, aku nak kena masakkan untuk dia.. sapukan ubat kat seluruh badan dia.. target aku sebelum jam 9.15 pagi, namun alhamdulillah aku berjaya masuk opis sebelum jam 9.00 pagi... so, aku kenalah pulang selepas jam 6 ptg... minta masuk lewat sejam dari 8.15, tapi aku masuk lewat sejam dari masa yg aku biasa sampai opis.. kira sejam lewat jugak lah kan.. hehhehe....

keadaan hubby mulai hari nih dah bertambah elok.. walau camner pun dia masih dapat 'mc', so aku pun masuklah sepertimana yg dibenarkan.. hehehhe.. rasanya, mulai minggu hadapan.. aku kenalah masuk opis macam biasa, by sebelum 8.15 pagi.. insyaAllah.. so rutin perjalanan aku kembali seperti biasa.. harap-harap begitulah..

oklah.. dah time tuk pulang.. hehhe.. lepas nih, balik lambat camnih leh la claim OT.. maklumlah ada amendment pada program yg kena buat... hehhehe.. apa2pun.. aku akan pastikan sume amendment siap sebelum tarikh akhir.. insyaAllah..

ok, cau cin cau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan