Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, November 30, 2006

minggu ni aku adalah aku yang baru...

Assalamualaikum...

hahaha...bukan apa... awal minggu nih aku dah dpt dah set bilik yang baru... Alhamdulillah, dapatlah aku tido atas katil skarang nih, cuma tak sempat lagi nak mengemas sepenuhnya.. masih buat sket2.. seronok sangat sebab nampak kemas sket berbanding sebelum nih...
maklumlah, baru ada kelapangan berkat ada tunggakan elaun hubby sebelum nih.. alahai beli yg murah aje.. maklumlah tunggu ada offer.. :)

hari nih, aku dpt pen drive pulak.. hehehhe.. yelah dapat, sebab hari tu aku dah bayar.. hahahha... kiranya aku dptlah.. bukan nya apa.. nak beli tapi tunggu sale lah.. ada budgetlah.. tup2 kawan baik aku nak jual hak pen drive dia, aku pun ok jer... plan asal beli tuk hubby.. tup2 hubby aku dpt lak free dari opis.. emm... kiranya belilah tuk diri sendiri.. hehehhe.. alhamdulillah..

hehehhe.... jgn marah aaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan