Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Disember 15, 2006

BiL TeLeFoN TerBaNyaK bG ThN NiH...

Assalamualaikum...

Aku dah dpt bil handphone tuk bulan lepas.. MasyaAllah, banyaknya... tensen aku jadinya... mulanya aku sangka aku yg terlalu byk buat panggilan, tapi bila dpt bil... hubby aku yg byk buat panggilan.. katanya byk panggilan yg dibuatnya adalah atas urusan kerja... yg aku frust.. bukannya dia leh claim dari opis dia utk sume panggilan 'rasmi' yg dilakukannya... aduhai...

Sejak awal thn, aku buat supliment no tepon dia sebab leh dpt diskaun kan pabila buat panggilan di kalangan keluarga... bil mak aku.. cam biasa below Rm100.. bil aku pun bawah RM150... tapi hubby aku nya bil cecah lebih RM300... tu la jumlah semuanya lebih dari RM500 membuatkan aku terus bertindak memisahkan akaun namun masih di bawah 'kuasa' aku.. hehhehe..

dan aku leh setkan panggilan yg leh dibuat adalah kurang dari RM100 tuk setiap akaun.... sebelum nih ketiga-tiga bil tak penah lebih dari RM300, tup2 dah jadi lebih RM500.. susah gak hati maaaaaaa.... nasibb lah.. kalau kena bar tuh, tanggung aje aaaaaaaa.... :(

mana nak cekau duit bayar bil tepon byk2... byk benda lg nak kena byr...

3 ulasan:

  1. Minta hubby you bayar amount dia tu lah.. Is his responsibility!

    BalasPadam
  2. dia dah bayar pun amaun tuh...
    Saya dah separatekan akaun since 8hb hari tu dan setkan had penggunaan sehingga RM100 je... tup2 baru 2 minggu dah kena bar...
    nasib la erk... hehhehe...

    BalasPadam