Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sabtu, Disember 09, 2006

Peristiwa 9 Disember!!

Assalamualaikum...

Malam tadi untuk kesekian kalinya aku tido kat opis lagi.. sempena projek FDR2 la plak... yg kesiannya aku cuma dpt tido atas tikar aje, walhal hubby aku sedap2 aje tido atas tilam yg empuk... takpe... aku dah plan.. sampai umah, aku pun nak tido.. sure dia jeles punya... tup2.. sama2lah tido.. hehehhe...

Ok.. buat masa nih, program aku sumenya berjaya run seperti yang dirancang.. Alhamdulillah takde masalah sangat... termasuklah tugasan baru yg aku telah ditugaskan...

oklah, aku dah boleh pulang... harap2, dapatlah aku bercuti dengan tenangnya isnin n selasa nih... dpt jugaklah balik kampung.. nak balik kampung...

Oh ya.. hari ni besday mak aku...

'Selamat Hari Jadi....
Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari jadi makkkkkkkk.....
Selamat hari JADIIIIIIIIII...'

Semoga mak aku bergembira hari ni di samping anak2nya yg ada di sisinya hari nih...
aku jugak yg tak dpt nak meraikan nya hari ini disisinya... takpe.. nanti, bila yah dah sampai melaka.. kita gi celebrate erk mak... :).. semoga kehidupan bondaku diberkati dan diredhai oleh yang Maha Kuasa.. InsyaAllah....

3 ulasan:

  1. wahh...dah rupa baru rupanya blog kawan aku nie... emm.. memang lama gilers aku tak dapat nak jengah blog ko...rupa-rupanya dah cantek.. all blues tu... hehehe... emm..aku masih lagi kat opis... mebe dapat balik kot dlm kul 9 lebih ke kul 10...aku nyer job tak abis lagi nie...

    BalasPadam
  2. Wah.. kena tunggu kat ofis ke... You outstation pergi mana??? Sarawak?? Hehee..

    BalasPadam
  3. haah ling.. kena tunggu kat opis..masa cut over pun macam tuh dan khabarnya kena tunggu semua extraction settle...

    kitorang kat bhgn aplikasi mana dpt outstation maaaa... :(

    BalasPadam