Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Mac 01, 2007

Dah selamat terbang ke London...

Assalamualaikum...

Malam tadi abg aku iaitu Abg Dzul sekeluarga berangkat ke London... Kitorang pegilah menghantar kat KLIA, maklumlah abg aku tu pergi sana mebi sampai 5 bulan... InsyaAllah, kalau projek (kerjanya) settlelah dlm tempoh tuh...

So, macam biasalah kalau yg dah biasa pegi luar negeri tu, takyah susah2 nak gi anto.. tapi nih cam lain sket aaaaa sebab dia pegi dan bawa anak bini ke sana selama mana dia ada kat sana... emmm, rasa sedih gak tapi ntah aaaa.. tak tau nak gambarkan perasaan tu sebab dah biasa jumpa kat sini kan...

takpelah, insyaAllah kita jumpa lagi next 5 bln.. hehehe...

Perjalanan aku dan hubby ke KLIA bawa sekali abg ipar n kakak aku... Aku plan ikut jln Putrajaya ke Dengkil coz aku rasa jarak tu lebih dekat.. lagipun aku dah beberapa kali lalu situ..insyaAllah aku ingatlah.. tapi cadangan aku tak dipersetujui kerana nak cepat sampai KLIA takut tak sempat nak jumpa abg aku tuh lak... aku minta hubby aku setkan jarak perjlnan dari umah kakak aku tu ke KLIA... Meter menunjukkan lebih 65 km dengan bayaran tol RM6.00.

Balik dari KLIA, aku dengan hubby balik berdua aje coz kakak n abg ipar aku tu balik sekali dengan adik aku yg bawa keta abg dzul tu aaa with our mom... so, aku tanya pendapat hubby nak ikut jln putrajaya ke? hubby aku ok je.. so, kitorang terus ikut jln tu dan set meter jugak... Dari KLIA ke umah sewa aku di Bandar Tun Razak, cuma memcatatkan jarak 53 km dengan tol RM1.60 (depan Sapura Mines)... aku n hubby selamat sampai umah before kol 1 pagi...

Alhamdulillah, kesimpulan aku betullah yg mana jarak ke KLIA thru Putrajaya lebih dekat.. itupun hubby tak bawa laju coz maks kelajuan kat jln tu yg dibenarkan hanya 70km sejam jerk... hehehhe... kalau tak, lagi awallah kitorang sampai umah...

Oklah.. Pada Abg Dzul.. kalau baca blog nih.. Selamat Bekerja di London... kitorang sure rindukan gelak tawa semua terutama si Dzul Helmi Iskandar....
:)

3 ulasan:

  1. Hmm..seronoknya gi London... teringat aku kenangan masa kecik-kecik dulu (tp sket je yg ingat sbb baru umur 2 - 3 tahun masa tu)... suh laa abg dzul amek gambar bebanyak dan letak dalam fotopages ke... leh kita tgk dari sini...hehehe

    BalasPadam
  2. abg dzul n kak ct kat sana takde pc or laptop untuk masuk internet.. nantilah, bila dia dah ada pc/laptop nanti.. adalah berita thru internet..
    insyaAllah

    BalasPadam
  3. kat sana tu ada ke gambo2 cam bunga2 tulip pemende tu ha hehehe

    BalasPadam