Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Oktober 26, 2009

Basikal baru Haziqah...

Assalamualaikum...

Jumaat lepas aku mc sebab sakit perut.. kena gastrik... Paginya, hubby dah gi kerja so tinggallah aku dengan Haziqah... Kesian gak kat dia... tak dpt aku nak bg perhatian sebab sakit... Nak hantar ke taska, aku tak larat nak bangun, camne nak hantar dia kan... merengek la dia tgk aku melepek aje...

So, pagi tu.. lepas bancuhkan susu.. aku switch on tv... bukakan siaran kartun... dia dengan penuh perhatian tgk tv.. aku layan ubat dan tido... lepas rasa segar sket.. aku pun siapkan dia dan hantar dia ke taska...

Aku terus keluar membuat urusan seterusnya... makan, beli pampers dia, ke kedai tailor aku (tapi baju tak siap lagi) kat Bangi... tup-tup, aku belilah basikal tuk anak aku tu... sebab kalau gi umah jiran-jiran yang kebetulan ada basikal kaler2 ni.. mmg dia menunjukkan minat yg mendalam.. hehehhe...

Setelah sesi tawar menawar.. belek membelek... aku pun sambarlah satu... bila sakit tu serang.. aku hanya mendiamkan diri menahan sakit.. kemudian reda aje.. cepat-cepat aku gerak balik ke rumah...

Sekembalinya dia dari taska, terserlahlah keseronokan dia tatkala ternampak basikal tersebut...

2 ulasan:

  1. comel2...bleh bawak wafiy gi jenjalan ye cik haziqah

    BalasPadam
  2. salam...akak cerr letak gambo haziqah tunggang beskal tu....musti gumbira dia..

    BalasPadam