Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Oktober 26, 2009

Kejohanan MAKSWIP 2009...

Assalamualaikum...

Hujung minggu yang baru berlalu adalah kejohanan MAKSWIP di dewan JKR, KL. Aku dengan tak berlatihnya turut menyertai kejohanan tersebut. Pastinya aku adalah sasaran untuk ditewaskan... Kali terakhir aku pegang bad pingpong pada awal bulan 2, 2009. Itupun kat Port Dickson masa aku bercuti bersama famili... Lepas tu, aku sibuk dengan kerja, pindah rumah, kes pecah rumah, anak tak sihat, puasa, raya... Tup-tup dah ada kejohanan... Yang pastinya ramai peserta yang kelihatan bersungguh.. mesti diorang selalu training... tak macam aku.. buat malu aje...

Baru-baru ni, aku ada surfing berkenaan pingpong, kononnya nak berikan tumpuan... InsyaAllah... Hubby aku sporting, cumanya dia tak dpt nak temankan aku sepanjang masa due to kerja dia... dia dah berikan 'green light', so pepandailah aku sendiri untuk cari port ke, teman sparring ke, coach ker... Emmm... Kalau ada saper-saper yg sudi menjadi partner sparring... YM la aku dengan YM id puzie19@yahoo.com . Leh kita bincang tarikh, tempat dan masa yang sesuai...

Teringin gak nak jadi org yg terror main pingpong ni... tapi tak terror-terror jugak... Emmm....
>(@-@)<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan