Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Jun 15, 2006

buat keje ke?

Assalamualaikum..

emm, pagi tadi dah pegi meeting kat CIMB, tuk tgk portal diorang.. patutlah datuk berkenan n sruh buat kat sini..
lunch tadi pegilah gim.. for a second time in this week.. kira oklah, ramai jugak yg tanya2..nak kuruskan badan ke... nak bina badan ke...senang jerk tuk aku jawab, 'stamina dah takde.. nak build up my stamina jerk'bukan apa, kemudahan dah ada kat opis kan, ada kelapangan gunalah..sebelum nih, tak berani nak masuk.. nih dah ada geng.. oklah... :)
ptg plak, aku kena gi check report kat tgkt 1..nak termuntah rasanya.. pening kepala tgk figure2.. notes..maklumlah tuk buat comparing figure... ish...sempat lah turun beli gula2.. hehehhe.. hilang sket ngantuk tuh...
kebetulan pada masa yg sama, ada taklimat vss...so, bilamana aku masuk opis jer.. ramai yg tgk...memula tu pelik gak.. tapi buat donno aje la..then, ada sorang kakak tu tanya, 'dengar taklimat ke?' saya jawab la..saya gi check report la.. taknak dengar vss tuh..sebab ada byk utang lagi'hehehhe...lepas tuh, ada bos tu rupanya gi dengar tuk info dia la kot..so, dia pun buka sesi tuk sampaikan taklimat vss tuh.. ehehe..takpelah.. memikirkan hutang aku masih byk...perjalanan hidup baru nak bermula....lupakanlah vss tuh.. hehehhe..bg peluang pada org lain yg lebih memerlukan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan