Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Jun 16, 2006

RinDu...

Assalamualaikum...

hari nih, kawan aku Ai gi kursus kat Bukit Tinggi sampai lah hari ahad nanti...
tak best tul lah, sebab takde geng tuk gi lunch nih... maklumlah waktu rehat kan panjang..
emm, rindulahhhh... takpelah, cover dengan buat janji tuk main ping pong kat tingkat 12...
aku pun bukannya bawa pakaian bersukan... mujur harinih aku pakai blouse n seluar pjg.. leh lah... malas nak pk.. nak salin baju lak...

sebelum nih, aku risau gak kalau aku kena gi bukit tinggi, sebab kalau bley aku nak balik kg hubby.. maklumlah dah lama tak balik sana.. seingat aku, kami balik kg sana dlm bln 3 yg lepas.. ish, lamanya.. kesian org tua tuh.. aku pun dah rindu dah nak balik kg...
kg aku, dah balik dah b4 hubby gi kursus kat jepun.. so, kali nih balik tepen lak aaaaaaaaa.. naik bas gak...hehehe..

rindu plak bila abg aku yg sulong dah tak dok kat umah aku.. gara2 minggu nih nak balik kg tepen, kesian kan kat dia pasal makan minum.. aku hantarkan ke umah kakak aku yg kat bandar tun hussein on tuh.. maklumlah, selalunya dialah peneman kat umah masa hubby gi jepun.. so dah biasa lah dia ada... emm, nak wat camner.. nanti, minggu depan ke apa ke.. ajaklah dia dok dengan aku semula.. hope dia nak lah.. hehehhe...

pasal check up dia kat HUKM.. aku rasa, biarlah.. kesian plak bila pk dia kena ulang alik gi check up kat hospital kajang... jauh tu... aku dah bincang dengan hubby.. dia pun ada kata, niat kita baik.. taknak menyusahkan mana2 pihak.. so perbelanjaan tuk check up abg aku tuh aku aje la yg tanggung kalau semuanya membantah tuk kuarkan duit tuk dia check up.. kalau semuanya masih membantah tuk abg aku tuh tukar check up ke HUKM... biarlah depa yg uruskan.. aku bukan apa, kesian kat abg aku sorang tuh.. dia tu bukannya sihat sangat.. hati perasaan pun ada walaupun tak seperti org lain... kesian jugak kalau dia kena ke hulu ke hilir (dipermainkan) tuk buat check up.. dah alang2 umah sewa aku dah dekat dengan HUKM.. pindahkan aje rekod2 perubatan tu ke HUKM... lagipun, mak aku pun ada check up kat HUKM.. minta la jadual check up serentak.. so, pegi HUKM tuh leh gi serentak... ntah lah.. bak kata hubby aku.. still ada bantahan dari sume pihak... tarik diri aje.. ikut aje pendapat diorang!!!

1 ulasan:

  1. erkk..wendu kat aku ke.. isk isk isk.. terharunya... emm..miss u too... :)

    BalasPadam