Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Julai 14, 2006

wah..

Assalamualaikum...

ptg semalam aku perasan yg site blogger nih leh masuk semula.. then pg nih aku tgk pun ok lagi.. so aku join laaaaaaaa.. leh la aku continue tulis dlm blog aku nih.. alhamdulillah... hehehe.. :)

aku dapat tau bln 8 nih byk kelas (training) yg aku kena gi.. ditambah pula dengan rancangan tuk bercuti 1 hari pada bulan 8 tuh.. then dicongak dikira.. hanya 12 hari je kot aku ke opis.. wahhhh... menarik jugak tuh.... tapi ye ker..aku tak perlu g opis... takut gak.. harap2 sumenya berjln dengan lancar laa.. insyaAllah...

so, saper 2 nak join aku gi training.. hehhehe.. so mungkin training kat subang n damansara.. hehehe... tapi tu lah.. tak ramai opismate yg join.. so takleh la nak plan shopping ke jln2 waktu gap (rehat). takpe.. yg penting.. FOKUS!! hehehhe..

2 ulasan: