Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, September 11, 2006

TQ... Ya HabibiKu...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, sabtu lepas urusan 'dating' completed..hehehe.. dah lama tak bergelak-gelak sakan kan kengkawan.. ada sajer yg mengusik hati dan yg menghiburkan... tak kering gusi masing-masing.. gambar nanti erk coz la nih kamera ada kat tgn my habibi..dia ada projek opis...

semalam, buat pertama kalinya aku follow my habibi ke tapak projek dia.. memula tu rasa malas nak ikut tapi sebab dia yg sruh aku ikut.. aku ikutlah...lagipun, my habibi kata dia kesian kat aku.. dok umah sensorang walhal dia gi keje.. hampir tiap2 minggu macam tuh...so,kali nih aku turutkan hajatnya itu..

sampai kat opis dia pagi2 tuh, hanya yg ada drebar dia aje walhal staf2 yg lain takde...rerupanya depa tunggu kat tempat aktiviti..padahal, patutnya sume org kenalah berada kat opis kerana pelbagai brg perlu diuruskan untuk dihantar ke tempat aktiviti... last2 aku mengofferkanlah diri.. then gi ke kg berkenaan, habibi aku tu walau dah penah sampai kg tu...dia tetap sesat... hahha.. emmm, nak buat camner..aku tak tau tempat tuh.. aku dok dendiam aje laaaa.. tapi nak mengelakkan rasa geram, tensen n penat.. aku cuba2lah menceriakan habibi ku itu...

then aktiviti 'program mesra rakyat bersama pemimpin di kg lembah kinrara, puchong' anjuran bersama AADK dengan KRT (kaw. rukun tetangga) kg tersebut rupa2nya turut menjemput adun puchong tuk majlis tersebut.. so, aku nih pepandailah bawa diri.. ke hulu.. ke hilir.. amek mkn sendiri sebab aku pun tak tau apa yg aku nak buat.. last2 aku jadilah kamera-woman.. hehehhe.. tangkap gambar tu, tangkap gambar nih.. balik umah ptg tu.. mmg penat giler sebab aku dah lama tak berada di tempat yg buat aktiviti macam tuh.. panas... emmm, takpelah sekurang-kurangnya.. aku sentiasa berada dengan habibi ku pada hujung minggu lepas.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan