Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Disember 01, 2006

criter hari nih...

Assalamualaikum..

hari nih, kakak yg kat opis aku tu 'kak lia' dah selamat bersalinkan anak pompuan.. Alhamdulillah... semoga berkat hari jumaat.. hehhehe..

cadangnya nak gi tgk waktu lunch time tapi bila dia masih di labour room... sure tak dpt jumpa kan, so.. tundalah hajat nih dulu.. insyaAllah, ada kelapangan dptlah tgk dia dgn baby baru dia...

aku plak masih tak buat plan tuk hujung minggu nih.. samada nak balik mlk, rehat aje kat umah or dtg opis buat keje... aduhai.. penat balik kg tepen minggu lepas tak ilang lagi rasanya... lagipun plan tuk minggu depan.. sure kena tido kat opis... emmm, tgklah...

tadi.. bos-Mr Goh jumpa aku.. dia just nak maklumkan yg abg ujang tak terlibat dalam team 'Projek Exchange'.. dia ditukarkan dengan staf baru, walhal aku masih dlm team sebab unfair kalau kedua-dua staf sementara dlm projek tu ditarik keluar... aku bukan kisah sangat, cumanya mamat sorang nih tak brape nak terima pendapat org... then bagi keje admin kat aku.. makin byk..makin tensenlah aku.... tadi, lepas la kat bilik mr goh.. dia pun hanya boleh mendengar... tapi sama2 macam aku takleh nak buat apa... takpelah... kalau markah prestasi aku teruk tahun nih.. mmg aku akan protes!!!

tuk projek dcct, aku dpt job tambahan.. kena jaga registration running job.. emm, mmg bunyinya macam tak payah sangat.. tapi responsbility aku dah bertambah laaa.. aduhai... hope aku leh buat la... :).. insyaAllah...

2 ulasan:

  1. kem salam kak lia eh..ckp katdia congrats..semoga rezeki bertambah

    BalasPadam
  2. hehehe... insyaAllah akanku sampaikan...

    emm.. bilalah rezekiku pula?? Doa2kanlah...

    BalasPadam